repeat

Det känns som jag faller isär. Känns som om ångesten aldrig kommer lämna mig nu. Im in it for life. Är trött på allt. och männniskor. äckliga människor. jag hatar henne, jag hatar henne. Äckligt va. Så hatisk. Jag önskar att jag inte vore såhär. Men det är jag. Jättehatisk, hela tiden. Jag hatar så mycket. Jag gråter till tystnaden. Tänker tankar som jag alltid tänkte förut, fastnar i något slags repeat. Jag vill försvinna någonstans. Jag vill fly, för det är det jag gör bäst. Fly världen och trycka undan det som gör ont. Varför gör det så ont.. Jag vet inte. Jag vet ingenting längre och idag vill jag mer än nyss. Jag orkar verkligen inte. Ångesten hyvlar sig in under huden. Slaktar mitt lugn. Hugger i bröstkorgen. Jag vill. Jag vill inte. Jag vill. Jag ville inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0