YEAH YOU STILL KISS ME, BUT IT'S JUST ON THE CHEEK


Bildbevis på att jag, min Håkan-biljett och min nya kamera existerar!
Ignorera att jag ser ut att ha värsta påsarna under ögonen...Eller nej. Frodas i lyckan att du sover mycket bättre än mig! Wehooo.
Lyssnar på bright eyes och inser att det har gått ett år. Ett år är en lång lång tid. Jag minns kvällarna hemma hos dig i ditt rum, som om det vore igår. Jag minns vad vi sa(jag som aldrig minns något). Jag minns ångesten, jag minns lyckan. Yeah, your kind of truth, darling, is just the ghost of your lies.. Ändå är det inte något särskilt. En vanlig kväll och en vanlig känsla. Verkligen?
Försöker börja skriva igen men orden är tappade. Jag minns inte hur man beskriver. Ångest är ordet jag kan sätta in i meningar. Men ord som böljande, levande och omfamnas är enkla ord jag inte kan använda i mina texter.
akjdhbksafhsdklfh!
Sjukt trött. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0