ibland när jag vilar och tänker och så då är döden för nära för att orka förstå

och att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet.
För att det är så det är, för att nu sjunker jag till botten. Som Håkan säger
"Jag var bara halvvägs ner mot botten, när jag trodde jag hade nått den."
Så har det varit och jag tror alltid att nu är det nog, nu kan jag inte
sjunka mer, men ändå så fortsätter ångesten, den svarte ryttaren,
som aldrig varit tydligare, att äta upp mig inifrån. Ändå så tar sorgen
ett hårdare grepp runt bröstkorgen, jag trodde att jag hade svårt att
andas förut, fel hade jag, som vanligt. Ändå så.. Helvete. Du är
nerpackad, trodde jag. men jag hittar hela tiden mer och mer,
som
är
du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0