JAG ÄR INTE SKYLDIG HAN ETT SKIT LÄNGRE

Håkan. Det är så du säger det.

Imorgon blir det sista dagen på praktiken. Skönt men lite tråkigt. Jag gillar personalen. Sen ska jag se Harry Potter och dödsrelikerna! KUL. Fast jag grät när jag såg affichen, fatta vad jag kommer gråta under filmen.. Och på lördag åker jag till Falun ännu en gång! Weho. Emma fyller år, ska firas. Det ska bli också bli kul :):) Fast jag har igna partykläder... huhu. H&M give me that stony dress.

Jag kan inte skriva längre och det är hemskt. Jag kan inte sätta orden på papper och jag kan inte formulera mig. Det känns lite 18 karat gold.

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Du skämtar! Harry Potter i Mora? Jag ska också! :,D

2010-11-18 @ 19:27:51
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uhu vad jag är avundsjuk på alla som ska gå den här helgen, snyft, snyft ! Hoppas det blir kul i Falun.

2010-11-19 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0