MAYBE IT'S NOT MY WEEKEND, BUT IT'S GONNA BE MY YEAR

Har egentligen inget mer att säga(kommer säga mer) än att:



Maybe it's not my weekend
But it's gonna be my year
And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere
And this is my reaction
To everything I fear
Cause I've been going crazy I don't want to waste another minute here



Tänker festivalsommar 2011. ALL TIME LOW. Peace and love. Tvåtusenelva. Sen att jag har haft biljett tre år i rad men aldrig gått, är ju......(.....).. Nu måste jag bara hitta någon som vill peaceandlove:a. Fast det brukar ju inte vara alltför svårt... Men pengar också just ja. Måste ju köpa massa julklappar. Kanske kan önska mig en biljett i julklapp..?
Försöker peppa mig själv. Just nu denna minut går det ganska bra. :-)

Ska pierca mig den här veckan btw! Ringer klockan tio noll noll idag och beställer tid. Weho, häftig tjej.

Kommentarer
Postat av: alice

åhh, mysig blogg.

2010-11-01 @ 10:00:16
URL: http://inbillad.blogg.se/
Postat av: ljungberg.

Kom Emmaboda, kom Emmaboda, kom Emmaboda! :,D

2010-11-01 @ 11:18:57
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0