WHEN EVERY STARFALL BROUGHT YOU TO TEARS AGAIN


weho, ego pic.

Hade för övrigt kort hår idag hela dagen på H&M. Galet modig tjej. Det är ett stort steg för mig. Haha. Det var roligt på något sätt. Ovanligt. Fick en goodie bag när jag slutade (sista dagen idag)! Jag gillar verkligen Moras butik. Weho, tummen upp för dom! Himla snälla är dom.
Blev inget HP idag, det var typ fullsatt :X
Jaja. Onödigt inlägg kanske men det kändes som att det var dags för något någorlunda posetivt. Om 12 dagar bor jag i Falun. Räknade lite fel förut, hehe. Och Falun är definitivt posetivt! WEHO.

seasons come and go, but i will never change.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Puss finmuppis!

2010-11-19 @ 21:45:32
URL: http://ninjachick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0