AND IF YOU PROMISE TO STAY CONSCIOUS, I WILL TRY AND DO THE SAME


Inte min bild alls!

"vi är ingenstans och det är nu". yes. but what's so easy in the evening by the morning's such a drag.. tänker att kanske om man är bra och duktig och inte gör dumma saker litar nog folk på en. de säger att tillit är det viktigaste mellan två människor. jag håller inte med. tillit är nog ganska överskattat. jag säger inte att jag inte litar på andra, eller att andra inte kan lita på mig. men jag säger att det inte är det viktigaste. vad som är det viktigaste finns det tankar på i mitt huvud. för mycket tankar kanske. det blir en enda röra och jag tänker att jag önskar att jag vågade visa några av er min andra blogg. men bara för att ni skulle försöka. för nu vet jag inte. kaos i mitt huvud.

Idag är jag sjuk. Som vanligt va... Någon ska komma och kolla på lägenheten snart. Så jag fick lov att klä på mig vanliga kläder istället för sjuk-kläder.

and the world's got me dizzy again.

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Oj, nu känner jag mig lite dum, jag kanske inte borde känna till din andra blogg egentligen...



(Annars tycker jag inte att tillit är överskattat, däremot tycker jag att inte lita på folk är det!)



Och tack för kommentaren förresten... :]

2010-10-05 @ 15:52:21
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0