AND THE WORLD'S GOT ME DIZZY AGAIN


crazy girl med för mycket fritid.
därför sitter jag på biblioteket i Falun, och väntar på bussen........ yey. De har trådlöst internet här... bättre än att sitta utomhus och konversera med gamlingar på bänken. Okej, det är inget fel egentligen med att sitta och konversera med gamlingar i väntan. Men det är inte en sån dag idag. Tycker att skoldagen var lång (vilket den egentligen inte ens var). Tycker att det är synd det som stod i tidningen idag. It's none of my business, i know: men människor så känsliga som jag blir ändå berörda. Tänker lite för mycket. Oroar sig. Borde kanske släppa taget om allt som har med allt annat att göra. Ingentinget är alltet. Alltså borde alltet vara ingentinget. Alltså borde ångesten, som är alltet, vara ingentinget. Men sen är ju ingentinget alltet. Igen. Fastnar i tankar och jag blir gaaaaaaaaaalen och nu måste jag springa till bussen. Eller så sitter jag kvar här hela dagen. Har en mandarinis. Hihi. Bye.

Kommentarer
Postat av: blomman

fasen så snyggt du har fått :D och stilig kvinna är du med. puss

2010-10-20 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0