i just don't want the world to see me.

hur kan det gå från allt till ingenting. så snabbt. de säger att man ska dra av plåstret snabbt. det gör mindre ont då. men det är annorlunda. det här. det här gör ont och kommer aldrig sluta göra det. och du går vidare, tio år. jag har påsar under ögonen av sömnbristen. jag är rädd för att bli ett monster igen. jag är rädd för framtiden. jag är rädd för att det du säger är sant. jag är rädd för att det inte spelar någon roll för dig. jag är rädd för att det är ingenting. ingenting. haha. så himla sjukt..

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Snart kommer det gå från ingenting till allt igen! Det är alltid så. Saker går upp och ner. Ibland mer, ibland mindre. Men det vet du förstås. Bara hålla sig stark, lugn och sansad tills saker börjar bli ljusare igen.



Var inte rädd för framtiden, det är där allt det bra gömmer sig!

2010-10-23 @ 17:59:36
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: moa

just breathe<3 elin. åh.

2010-10-26 @ 00:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0