NÅGOT SÄGER MIG ATT DU BLIR BORTA EN LÅNG LÅNG TID


inte min bild, igen!

Bara en gång till, det snurrar till som svindel, tio år, tio år... för att kom kom atombomb, om vi nån gång nånsin blir som dom. för att inget är magiskt och det är så tragiskt. för att du sover ju du hör ju inte på. för att hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären. för att du var full och jag var full i aprilsolen. för att jag känner pojken här i fönstret mittemot. för att bortsprunga katter ropar tillbaks. för att vad vet du om gryningen förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon. för att du var så trött. för att akta dig för människor för dom gör en illa om dom kan. för att maria säger. för att visst känns det fint, att vara vid liv, en dag till?

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

sv:Jag har testat att tupera några gånger men det blev inge bra och jag hinner inte fixa med det på morgonen... :(



Sen vet jag inte om jag är tillräckligt BD fan för att våga gå omkring med pandahår... Tänk om jag skulle få skit för det från die hard fans! D:



(Jag tycker om din sammansättning av håkanlåtar, sett den här? http://blogg.svt.se/psl/2010/10/04/extra-extra-videopremiar-hakan-hellstrom-river-en-vacker-drom/ )

2010-10-12 @ 20:31:30
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0