SHE SAYS IT'S HIGH TIME SHE WENT AWAY


hösten är min vän. och jag posar fint.

Jag undrar när verkligheten kommer tillbaka. Den har varit borta alltför länge nu. Trouble is the only way. Kanske. Vet inte. Eller egentligen vet jag nog. Men vågar nog inte? Vågar nog inte tänka, inte känna efter.

Det jag vet nu och nu är att jag vill tillbaka. Jag vill framåt. Jag vill inte vara här nu. Inte någonsin. Jag hatar så mycket människor att jag snart går sönder bara av det.  
"jag är inte som du, jag dör om jag stannar"

salkfdhljfhjkhfsjsdfhjdf. du skär, skär som en laser, och jag har inget
vettigt försvar.


Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Jag vill kunna säga något uppmuntrande men jag känner dig för lite för att kunna veta vad jag ska säga... :/



Hoppas något trevligt händer dig som får dagen att vända, något litet ljus som kan hålla resten av dagen levande...

2010-10-10 @ 15:53:38
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0