WELL I'VE FORGOTTEN


Random bild. Syster och jagis. <3

Idag var jag till skolan! (weho) Där gjorde jag helt okej ifrån min på datakunskapsprovet. Datakunskap måste vara det tråkigaste av alla ämnen. Sen... åkte jag hem.. Hmm. Mami lagar mat och jag funderar över varför jag har ett hål i mitt hjärta. Kanske äter de små ångestmonsterna upp mig innifrån och ut. Kanske är det för att jag förmultnar inombords. Kanske är det för att en visst mörker inte orkar bära ångesten själv.. Vet inte, inte idag. MEN, det var inte det jag skulle skriva egentligen. Jag planerade att åka till Bollnäs i helgen kanske, men det gick inte. Tråkigt. Men jag får satsa på Stockholm nästa helg kanske då.. Wehooo. Jag vill träffa Moses nu. Punkt. Men sen kommer jag på att jag glömt ge den här länken till henne. Haha jag skriver right to you nu mosis. Jag ska INTE till Bollnäs i helgen, vi borde träffas!!

puss.

Kommentarer
Postat av: Miaka

Aw tack så jättemycket :D

2010-10-06 @ 21:11:55
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Moes

Åh så himla bra för jag saknar dig! Wooho. Vi får lov att höras nu. Varje dag. tight!!!!! saknasakna! Var inte ledsen tänk bara att monstrena är lite hungriga kanske kan du mata dig med något annat ett tag så att dom blir lite mätta liksom.<3

2010-10-06 @ 23:43:56
URL: http://autredit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0