NÄR JAG GÅR FÖRBI TYNNEREDS WHITE TRASH-FAMILJER, VÄNDER JAG INTE PÅ HUVET FÖR JAG HAR DET I MIG. NÄR JAG SER PÅ MIG IDAG HAR JAG INTE KOMMIT EN METER.


Fernando har ingen klass men jag gillar han ändå
Och han har ingen klass för klass är det enda han försöker få


Spelar Håkan ända in i själen. Spelar Håkan så att hjärtat blir knasigt för jag är bara halvvägs ner. Jag önskar mig atombomb, jag önskar att allt det bästa inte hänt än, jag önskar mig att trampa gasen i botten. Jag önskar mig en bergsvägg.

Men när du var med mig
musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar
För jag tror
när vi går genom tiden
att allt det bästa
inte hänt än

håkan hellström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0