OCH NU MINNS JAG- JAG FÖRSTÅR INTE KÄRLEK, INTE DET MINSTA


ångesten. tänker mycket och det blir aldrig bra. tänker
på hur fel allting är. hur smutsigt livet blivit. smutsigt.
jävla äckelliv.
och om du brydde dig säg inte till nån, ge inte bort dig själv.
"Och jag skulle ha ringt dig ikväll men handen fastnade framför mig,
och jag skulle sagt; "jag älskar dig" men stolthet kom i vägen.
Och du eller jag vem är konstigast, är det bara jag som förändrats?
ja nåt är borta men nåt hittas, varje dag."



Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, finast Elin <3

ångesten är hemsk och gör ont!

du vet att jag bara finns ett nummer bort om du vill parata! jag älskar dig, plutt <3<3

2011-02-13 @ 15:49:52
URL: http://onaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0