OH THE WEBS WE WEAVE

Dagarna. Är långa. Vara med klassen på arenan för estetisk verksamhet gör mig glad. Samtal med mina gamla vänner gör mig glad. Nya vänner gör mig glad. Livespelningar gör mig glad, vinterpromenader gör mig glad. Så egentligen är dagarna bara långa för att jag tänker på fel saker och hjärtesorg och dig. Men det ordnar sig. Klart det gör. Det blir bättre. Det kan aldrig bli så som det var igen, men det kan nog bli bättre än det är nu. Mina vänner är finast i världen. Tack för att ni drar upp mig när jag blir så hemskt låg.

<3

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart det blir bättre! Fortsätt glädja dig för dina vänner och för allt som gör dig glad. Så ska vi alla göra! Livet förändrar sig och man måste våga se framåt. Kram till dig Elin!



Birgitta.

2011-02-16 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0