SINCE THE DAY THAT I MET YOU, I'VE BEEN LOST IN DESPERATION


tåg.

det är bara ett sätt för att inte känna sig galen.
vet inte vad jag gör. vad jag håller på med. det blir så fel. när jag känner efter. vill ha nya vänner. jag älskar mina vänner. men vill fortfarande ha nya vänner. det är så mycket enklare så. så ytligt. så lätt. jag behöver något nytt. jag behöver nya männsikor och nya intryck. är så himla trött på vinterlandet. jag lovar mig själv att aldrig bo i mora någonsin igen. jag lovar att jag inte ska fastna. men man måste genom skam. som håkan säger. man måste dö några gånger innan man kan leva. jag försvinner iväg i till ångesten, där sorgen inte kan nå mig. där ångesten är så stark att jag inte kan känna något annat. let me. som så många gånger förr. är rädd för mig själv men jag är mest rädd för alla andra. jag vill egentligen att ni ska lämna mig så jag inte drar ner er. men jag vill ha er nära! nära hjärtat. där ni hör hemma. men det är så himla svårt just nu bara. imorgon ska jag fira elin k i mora och det blir nog bra. det blir nog bra. imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0