YOUR WORDS DON'T MEAN SHIT TO ME

vill säga att jag avskyr. vill säga att jag föraktar. men sen så gör jag ju inte det. jag önskar att saker och ting vore annorlunda. men det har du redan fixat, men på fel sätt och åt fel håll. behöver lite kärlek från fel sort, och sympati ifrån fel håll. tänker att det löser sig. men sen tänker jag vidare, sådär som man inte ska. tänker att det inte alls kommer lösa sig, att allt kommer gå åt helvete och att det här aldrig aldrig någonsin kommer bli bra. och ditt agerande hjälper inte direkt till. blir så trött bara. matt. men skitsamma faktiskt. ingenting spelar någon roll längre. ingenting. och det är så himla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0