WE'RE THE PEOPLE, THE HAPPY, WITH THE BROKEN HEARTS



Detta har jag köpt idag! Kaffe-burken är inte för att jag gillar kaffe, det är för att jag gillar burkar...
Köpte även ett mönster på en hood/munkjacka och ett tyg jag sytt en klänning av, dock hittar jag inte min dragkedja jag skulle sy fast?!?! Huhu.. jaja ni får väl se det när är klart :)

Tryckte igenom min piercing i natt... Trots svullnaden.. Det gjorde jävligt ont kan jag säga. Inte nog med att det svullet så hade det växt igen mycket väldigt snabbt! AJ. Men nu sitter den där och gör att jag har ont.. Men det är totally worth it!  .......

Kommentarer
Postat av: Metronyx

Låter intressant med hoodmönster : D Sen vill vi ju se klänningen på bloggen!

2011-03-03 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0