DU FATTAR VÄL ATT, DU MÅSTE STÅ UPP OCH SLÅ TILLBAKS ANNARS KOMMER DOM ALDRIG LÅTA DIG VARA

Minns vin minns sommar minns en problmenfri tid som var full av trubbel och problem. Saknar den där kvällen vi var på fest i orsa, minns hur vi gick ut i natten jag och min vän. Jag minns glädje. Jag är glad nu men då var allting så färskt, så himla nytt fastän det var gammalt. Kommer nog aldrig få uppleva den känlsan igen. Den där känslan av häret och nuet.
Planerar gör jag alltid nu. Ser bakåt. Allt det där man inte bör göra. Man ska leva för stunden. Och jag önskar jag kunde det men nu vet jag bara att jag önskar att mitt hår ville bli blont någon gång och att sommaren kommer snart. Att skolan slutar men då ligger hösten så nära igen och jag överlever inte en likadan vinter. Det gör jag inte. Det var så himla svårt och jag orkade knappt andas den kalla luften. Kom aldrig mer vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0